Welcomez !
DashboardFollow
Pija Story
jeng jeng jeng XD
Friday, April 26, 2013 | 7:45 AM | 0 Sweet[s]
Assalamualaikummmm !! haii korang sihat ? apa khabar ? baik ? sakit ? makan ubat k -.-" haaa dah lama gila gila kan aku tak update blog ni . kesian kesian , aku jarang online kot . biasa lahh budak nak spm . bajet K . memang banyak gila lahh story yang nak disharekan selama berbulan bulan aku menghilangkan diri xD alaa tak ada yang best pun . 

Pasal Redza , aku ni asyik gaduh gaduh gaduh , gaduh gaduh gaduh . tu je lah kerja aku dengan dia . semua ni berlaku tanpa diduga . cehhhhh xD ada sifat CEMBURU tu biasa lahh kan dalam satu relay ni , so ni lah isunya " kuat CEMBURU " punya pasal . haihhhh susah kalau macam ni kan . apa aku buat semua dia perhatikan , dalam kelas , kat hostel , dalam fb twitter and so on . kalau ada silap aku mula lahh buat muka , marah marah . dulu dia boleh sabar tapi sekarang dia kata dia hilang sabar sebab aku dah naik kepala xD hahaha kelakar lah pulak . tapi aku takut pulak doh bila dia marah marah , dah pandai tendang tumbuk sana sini . elehhhh tarik perhatian aku lettuw ;p 

So baru tadi aku terima dia balik setelah beberapa hari aku disahkan break sementara yang tidak dipersetujui olehnya kata kau xD aku mintak break tapi dia tak terima then aku anggap je dah break . lepas tu mula lahh dia merayu mintak balik kan , aku sebenarnya nak uji tahap kesabaran dia , sampai mana dia boleh tahan dengan perangai aku yang keras kepala macam batu ni K . dia ni penyabar jugak lah , nasib baik dia tak putus asa kalau tak habis aku xD aku sayang dia tu tapi saja taknak tunjukkan sangat , kang bangga pulak . *ehh* teruk jugak bila dia hilang sabar , dulu tak macam ni pun . okay sekarang dia dah berubah jadi panas baran . tengok lah after spm mustahil dia tak tinggalkan aku kan . confirm dia ada yang lain nanti :"> alaa lagipun even couple lama , jodoh tetap jodoh . Allah dah tentukan semuanya untuk kita . k assalamualaikum . sekian .


Nur Akhmal Nafiza with Redza Shazwan :">




OLD | NEW

Assalamualaikum an Bonjour ! Welcome to Lovely pinky . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Thank you .

Entry
About me
Exchanged Links


Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fanny
Resources :

Note : All the content in this blog own by me unless stated . Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .
Copyright(@)2012.All right reserved