Welcomez !
DashboardFollow
Pija Story
Happy Fasting :')
Sunday, July 14, 2013 | 5:56 AM | 0 Sweet[s]

Gambar hiasan xD

Assalamualaikum :) Dah lama kan tak update blog ni. Busy and malas lah nak ziarah blog ni xD Ehhh dah masuk hari ke-5 kita berpuasa kan. Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam. Maklum lah first puasa bukan kat rumah tapi kat hostel :/ Tapi buka kat rumah pun tak dapat jugak buka ramai ramai dengan family aku. Ayah dah balik Penang, akak kat Puchong and angah kat Kelantan. Tinggal lah aku dengan mama je kat sini :( Kesian ayah buka sorang je kat sana, mama pun buka sorang bila aku dah balik hostel nanti :(

Hari ni aku kena balik hostel dah, lepas tarawikh kang balik lah aku. Hmm sedih and tak sampai hati nak tinggalkan mama sorang sorang kat rumah :( Tapi nak buat macam mana kan, terpaksa jugak balik. Hmm puasa ni memang ajar aku kurangkan mencarut and puasa ni jugak buat aku tenangg je :) Tapi ada jugak dugaan yang datang kan. Aku harap dapat puasa penuh tapi mustahil lah kan. InsyaAllah kalau dapat dapat lah puasa penuh ^^'

Hmm aku dengan dia now ada masalah sikit. Aku tak ada kredit nak reply text dia tapi dia ingat aku marah dia. Haha mana ada marah lah, aku okay je. Kalau aku ada kredit dah lama aku reply dah. Kau bukannya nak topupkan aku. Heee kidding :') Hmm aku rasa tak ada benda nak cakap lagi kot. Btw Trial lepas raya wei. So tak raya lah aku tahun ni hahaha! Kbye -.-"

OLD | NEW

Assalamualaikum an Bonjour ! Welcome to Lovely pinky . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Thank you .

Entry
About me
Exchanged Links


Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fanny
Resources :

Note : All the content in this blog own by me unless stated . Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .
Copyright(@)2012.All right reserved