Welcomez !
DashboardFollow
Pija Story
Assalamualaikum :')
Saturday, December 14, 2013 | 9:36 AM | 0 Sweet[s]
W/ Redza Shazwan :)

Assalamualaikum :) Huh sumpah dah lama sangat teramat sangat aku tak update blog ni. Blog ni pun dah merajuk dengan aku. Alaaa wehh, aku bukan sombong, aku just malas nak on kau ni -,- *cakap depan screen* Err btw aku ni dah digelar pelajar lepasan SPM. Hahahaha macam tak percaya pulakk doh -,- Hmm exam hari tu alhamdulillah lah aku dapat jawab tapi aku risau sangat sejarah ni. Hmm harap-harap dapat result yang membanggakan my mom and my dad ^^' aminnn.

Okayy, now setelah berapa lama aku tanam padi dekat rumah tu, akhirnyaa aku keluar jugak carik kerja -,- And alhamdulillah dapat jugak kerja akhir eh, atas bantuan Kamil member Watie. Kalau bukan Watie tak ada aku dapat kerja de. Btw thanks guys ;) Tapi tapi tapi aku tak percaya yang aku akan kerja, isnin ni pulak tu. Ish yeke aku kerja ni? *ketuk kepala* In Shaa Allah kalau ada rezeki, aku nak tolong mama and ayah tu haa. Kesian dorang susah payah carik duit untuk aku and akak-akak aku :')

Err Redza? Okay now aku dengan dia sebagai kawan je and tak lebih pun. Sayang memang lah sayang tapi dia pun hmm entah lah. Malas nak cakap. Aku lebih selesa berkawan je dengan dia. Tapi kitorang jadi macam ni pun sebab aku jugak. Aku yang salahh :') Tak apa lah, maybe ni balasan untuk aku kot, aku kena lah sabar dengan ujian ni. Satu hari nanti, dia pulak yang rasa apa aku rasa ni. Macam mana aku sakit hati sedih and whatever, dia akan rasa jugak. Aku nak sangat dia rasa, biar dia tahu macam mana perasaan aku menahan benda ni semua. Aku bukan balas dendam, tapi aku nak dia tahu betapa sakitnya hati ni bila tengok orang yang kita sayang mesra dengan orang lain :') Hmm Allah je yang tahu macam mana perasaan aku and Allah jugak tempat aku mengadu semuanya :) Tbh, aku sayang sangat-sangat dekat dia tapi aku tengah try nak buang perasaan sayang ni and aku nak lupakan dia. Hmm tapi dia ni macam bagi harapan dekat aku. Dia kata sebelum dia pergi plkn, dia akan habiskan masa dengan aku and dia kata dia sayang aku and tak boleh lupakan aku. Hmm aku pun sama tapi nak buat macam mana kan :) Tapi kitorang still contact lah, tu pun jarang, tak selalu sangat. Hmm yelah, dia kan ada adik angkat kesayangan dia tu :') Hmm dah lah nanti teringat apa yang dia dah buat. Sakit hati :) Haa dekat atas tu last kitorang snap dekat sekolah. Masa tu jugak ada benda terjadi yang sangat menyakitkan hati aku. Ahh tak nak ingat! K lah -,-

Hmm tu jelah aku dapat luahkan setakat ni. Sebenarnya banyak lagi tapi malas lah nak story. Btw doakan dapat result spm yang boleh banggakan mom and dad aku okay? Hee k thankyouu take care korang. Byebye. Muahh :**


OLD | NEW

Assalamualaikum an Bonjour ! Welcome to Lovely pinky . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Thank you .

Entry
About me
Exchanged Links


Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fanny
Resources :

Note : All the content in this blog own by me unless stated . Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .
Copyright(@)2012.All right reserved