Welcomez !
DashboardFollow
Pija Story
3 bilik :)
Sunday, September 28, 2014 | 5:28 AM | 0 Sweet[s]
Assalamualaikum. Okay dah lama tak update entry baru kannn. Err tak ada masa lah, sejak dah masuk alam U ni, seriously shit busy gila ah. Cehhhh :p Tapi betul lah dengan assignment berlambak lagi, dengan sekarang ni final exam. Final ni aku 3 paper je, memang syok ah habis paper awal. Yelahh, sebelum ni course aku lah yang tak reti nak duduk bilik, asyik ke hulur ke hilir bawak t-square tu pi studio. So memang best ah dapat balik awal. Okay so now, sempena nak habis sem ni, aku nak cerita pasal roommates kesayangan aku yang 3 bilik tu. Kitorang ni ada 10 orang, so ada partner memasing sama course ;)


Okay ni bilik untuk tidur, makan, melepak and semua lah. Bilik ni takkan senyap selagi semua tak keluar bilik hahahaha. And penghuninya ni >>


Okay nama sebenar dia Fahanis tapi kitorang panggil dia Joyah je, Sebab apa? Sebab opah dia kot panggil dia Joyah, aku pun tak tahu sangat. Dia ni kuat membebel sikit. Mulut dia tak sah kalau tak sebut " mamat " dengan " paku ". Aku pulak yang rasa nak paku mulut dia tu hahahahaha. Dia ni sama course dengan aku. Memang kitorang ni lah yang selalu stay dengan project semua. Course kitorang memang selalu busy tapi paling bestnya paper kitorang yang habis awal hehehehe. And paling penting aku terima kasih kat dia sebab kenalkan aku dengan kawan dia yang sporting and caring. Next sem, kitorang nak sama kelas. Memana mesti kena ada dia lah lepas ni. Bilik pun sama nanti. Yeahhh love you Joyy :**


Okay, ni pulak Asma' nama diaa. Dia tak ada gelaran pun. Okay, aku suka menganjing dengan dia ni hahahaha tapi tu semua gurau jeee and kenangan tau nanti sebab dia ni kena pindah tapah sebab dia budak akaun. Hmm tu yang tak suka tuu, kena berpisah pulak ishhhhh. Dia ni suka keluarkan perkataan pelik hahahaha. Dia kalau tak gayut sehari memang tak sah. Kalau tengah lepak tu then tetiba dia menghilang and senyap haaaa confirm pi gayut dengan kesayangan dia tu. Dah maju dia dahhh hahahaha. Dia ni heyyyy gelarkan aku Kasanova Kerajaan sebab aku ni kuat melayan hahahaha hampeh betul. Aku gelar dia pulak Kejutan Budaya hahahaha. Even kita selalu nganjing each other aku tetap rindukan kau nanti hmmm sayang kau :(


Okay ni haaaa namo eh Sya. Dio ni lah yang partner den kalau time menggilo. Dio ni pun dah terikut ikut den cakap nismilan tapi tak menjadi pun loghat yang dio cakap tu, den sonyap yoo, den peghati yoo perangai eh hahahaha. Duduk dengan dio ni kalau tak nganjing orang memang tak sah. Kadang ada je benda merapu kitorang buat. Dia ni budak pra dip, aku tengok dia ni lah paling tak busy antara kitorang hahahaha. Dia dapat dip course grafik nanti, memintak lah dia dapat sini jugak nanti. Tak ada lah aku rindu sangat kat kau nanti hahahaha. Okay dia ni jugak partner aku untuk bangun lambek hahahaha tapi tak boleh kalahkan aku, aku lagi lambat bangun hahahaha. Btw aku dengan dia ni lah penyeri dalam 3 bilik ni hehehehe ececehhh. Yelahh, ada je benda nak menggila melawak semua. Aku akan rindu semua tu nanti hmmmm okay sayang kau jugak :)


Okay ni pulak Ika, dia tak ada apa apa gelaran pun. Eh eh ada ada, dia ni Ratu Mengigau hahahahah. Tiap malam memang tak sah kalau tak ngigau, semua yang dia ngigau memang menyeramkan hahaha memang lawak ah. Cantik orangnya nii, ramai minat ehh. Dia ni kalau menghilang dalam bilik, mesti pi dating, dah tahu sangat dah. Hahahaha dia ni partner course dengan sya. Dia pun dapat dip nanti, memintak jugak dapat kat sini, memang ngadap muka yang sama je lah hahaha. Perangai dia lebih kurang cam aku melayan hahahahahah oppss. Dia memang kuat jerit tapi kekadang lah hahahaha and paling penting gelak dia tak menahan bunyinya hahahaha. Sayang kau jugak ikaa :)


Okay ni bilik untuk lepak sesaja kee untuk nak bersiap kemana kee untuk study kee, haaa kat bilik ni lahh. Bilik ni penghuni eh 3 orang yooo...


Haaaa ni pulak Maton tapi ada yang panggil Mona, tapi aku tetap panggil dia Maton. Aku kenal dia sebelum masuk sini lagi, kitorang kenal kat twitter then buat group wasap semua. Dia ni lah kalau aku bergurau sampai bertepuk tampar semua hahahaha, Yang penting dia kawan aku segila sekepala sebalik sesama hahahaha serayau seDATING haaa tu paling penting hahaha, Kitorang pun memang ada je benda nak nganjing orang hahahaha then tergelak tak ingat dunia sampai tampar bagai hahahaha, depan orang ramai pun sama hahaha. Nasib baik sem depan kau ada lagi and sama bilik dengan aku hahahaha sayang kau matonnn. Enetenggggg~~ hahahaha


Yang ni juee pulakkk. Okay dia ni driver terbaikk kitorang, Mana pergi dia mesti kena ada, yelahh kalau dia tak ada tak jalan kereta tu hahahaha. Dia ni kalau tak ke ipoh, tak sah kalau tak ada din kesayangan dia tu ahahahaha. Dia ni pun aku kenal dari twitter, dia lah admin group wasap tu haa. Kalau aku perasan lah, aku pun ada jugak menggila dengan dia ni tapi tak selalu sebab phone dia mesti 24j dengan dia, so susah sikit nak ajak gurau hahahahaha. Biasa lah orang kuat bercinta ni hahahaha. Okay next sem dia ada jugak, dia ni satu course dengan matonn, separtner lah kiranya. Sem depan jumpa lagii muka kau dalam bilik yang sama hahahaha sayang kau :)


Ni iqa namanyaaa. Dia budak akaun, dia lambat sikit masuk, dia pengganti lisa dalam bilik dorang ni. Dia ni sendirian berhad sebab semua dia ada hahahaha. Okay fine, dia memang kuat gelak, benda tak kelakar pun dia gelak. Okay tu yang peliknyaa. Next sem tak jumpa dah sebab dia pindah tapah jugak. Okay sayang kau jugak iqaa :)


Okay, ni lah bilik akuuuu, bilik aku ni khas untuk iron baju jee sebab ada iron board. Kemudahan untuk 3 bilik ececehhh hahahaha. Kitorang ada 4 orang tapi 3 je rapat, lagi sorang tu suka menyepikan diri, biasa lah adik adik dorang ni semua hahahahah


Ni ecahhh, dia lah umi dalam 3 bilik ni tapi paling ketara umi untuk maton sya tu haa -,- hahahaha. Dia lah yang bawak rice cooker semua, hahaha senang jimat duit, tak payah nak beli nasi hari hari. Dia ibarat ibu dalam 3 bilik ni hahahahaa. Haaa dia ni suka jugak buat lawak and lawak dia semua menjadi, bak kata sya dia banyak idea tapi tak nak gunakan hahahaha. Next sem dia pindah tapah jugak hm hm sedihnyaaa, mesti rindu gila nantii. Haihhhhh locker dia sebelah aku jee, katil dia atas aku tapi tak tidur pun katil tuu. Dia dengan aku pun selalu share hanger apa semua, dah tak kenal dah mana barang kitorang semua. Next sem tak dapat share dah, dia dah ke tapah. Confirm rindu semua nanti, okayy sayang kau cahhhhh :)


Okay ni mizaaa, dia suka mengacau aku hayoooo lahh. Comel dia ni alololooo geram betull. Suara rock pulak tuu hehehe. Dia pun akaun jugak so next sem pi tapah haishhh lagi lah sedihhhh. Dia ni internet kitorang, apa apa hal tanya je dia, semua dia tahu. Tak pernah lagi aku dengar dia kata " tak tahu " dalam hidup dia hahahaha k tipu, ada lah sikit kot. Memana pergi pun, dia lah waze kitorang hahahaa. Citarasa dia pun sama jugak ah dengan aku, ada event apa semua ke mesti kitorang nak pergi tapi tak dapat hahahaha. Dia ni tak berkira punn, okay semua 3 bilik memang tak berkira. Alaaa nanti sem depan takde lagi yang ngusik aku. Sedihnyaaa rindunyaaa huhh love you mizahh :**


Eh ni siapa? Hahahaha macam kenal jee. Okay ni aku lah gilaaa. Saja je menyibukk nak letak. Okay semua aku dah cerita pasal dorangg. Kalau nak cerita pasal diri aku ni sampai besok tak habis and paling penting aku lah yang paling bangun lambat, pemalas dalam 3 bilik ni hahahaha :D Okay, ni gua nak belanja sikit gambar gambar kitorangg...
































Kalau nak ikutkan banyak gambar tapi tak larat aku nak masuk semua de, dengan loadingnyaa lagi. Okay cukup sampai sini lah entry kali ni, dah panjang sangat dah. Apa apa pun, kita semua tetap friendship k. Aku sayang korang semua even aku selalu nganjing korang heeee LOVE YOU GUYS :') babaiii

OLD

Assalamualaikum an Bonjour ! Welcome to Lovely pinky . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Thank you .

Entry
About me
Exchanged Links


Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Fanny
Resources :

Note : All the content in this blog own by me unless stated . Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .
Copyright(@)2012.All right reserved